Aquest bloc no preten sentar càtedra en cap concepte, només vull anar experssant la meva manera de veure les diverses representacions gràfiques, pròpies i alienes. Bàsicament em centraré en la fotografia ja que és del que puc defensar-me millor però hi aniran sortint altres tipus d'opinions (pintura, disseny, còmic...).

M'agradaria molt poder crear discussions constructives ja que, com a no professional de cap tema, puc treure molt de profit de les opinions dels demés (encara que pensin que no en saben prou com per a opinar, excusa que no serveix ja que jo tampoc hi entenc).



_________________________________________________



Este blog no pretende sentar cátedra en ningún concepto, sólo quiero ir expresando mi manera de ver las diversas representaciones gráficas, propias y ajenas. Básicamente me centraré en la fotografía ya que es lo que puedo defenderme mejor pero irán saliendo otros tipos de opiniones (pintura, diseño, cómic ...).

Me gustaría mucho poder crear discusiones constructivas ya que, como no profesional de ningún tema, puedo sacar mucho provecho de las opiniones de los demás (aunque piensen que no saben lo suficiente como para opinar, excusa que no sirve ya que yo tampoco entiendo).


dijous, 2 de juny del 2011

Ciutadella 1999 - Festes de Sant Joan


Bé, aquesta foto només es pot entendre tenint en compte la situació: un munt de gent fins el fetge ple de pomada saltant i cridant al mateix temps que un cavall va corrent a un pas endemoniat mentre la gent s'aparta. Tú el veus quan surt la persona que tens al davant. Fas la foto al temps que t'apartes per no acabar aixafat pel cavall.
__________________________________________

Bueno, esta foto sólo se puede entender teniendo en cuenta la situación: un montón de gente hasta el hígado lleno de pomada saltando y gritando al mismo tiempo que un caballo corriendo a un paso endemoniado mientras la gente se aparta. lo ves cuando sale la persona que tienes delante. Haces la foto al tiempo que te apartas para no acabar chafado por el caballo.