Aquest bloc no preten sentar càtedra en cap concepte, només vull anar experssant la meva manera de veure les diverses representacions gràfiques, pròpies i alienes. Bàsicament em centraré en la fotografia ja que és del que puc defensar-me millor però hi aniran sortint altres tipus d'opinions (pintura, disseny, còmic...).

M'agradaria molt poder crear discussions constructives ja que, com a no professional de cap tema, puc treure molt de profit de les opinions dels demés (encara que pensin que no en saben prou com per a opinar, excusa que no serveix ja que jo tampoc hi entenc).



_________________________________________________



Este blog no pretende sentar cátedra en ningún concepto, sólo quiero ir expresando mi manera de ver las diversas representaciones gráficas, propias y ajenas. Básicamente me centraré en la fotografía ya que es lo que puedo defenderme mejor pero irán saliendo otros tipos de opiniones (pintura, diseño, cómic ...).

Me gustaría mucho poder crear discusiones constructivas ya que, como no profesional de ningún tema, puedo sacar mucho provecho de las opiniones de los demás (aunque piensen que no saben lo suficiente como para opinar, excusa que no sirve ya que yo tampoco entiendo).


dimecres, 15 de febrer del 2012

Hivern al Collsacabra (10)

El Hematocrítico de Arte - una pàgina altament recomanable

De vegades un no se n'adona de les grans perles que circulen per la xarxa fins que algú te les comenta. Avui m'han descobert una pàgina realment impagable, una d'aquelles joies que estaries remenant fins que l'estómac et digués prou del riure. Aquesta pàgina es diu "El Hematocrítico de Arte" i és molt recomanable. Crec que el meu concepte de l'art càssic canviarà per sempre després de veure aquesta pàgina. Un consell, aneu clicant on posa "older" que la cosa és llarga. No explico el que hi ha, recomano entrar-hi i gaudir-la. Hi han comentaris en castellà i comentaris en altres idiomes; convé llegir-los tots. L'enllaç a aquesta pàgina és:

http://hematocritico.tumblr.com/

_______________________________________

A veces uno no se da cuenta de las grandes perlas que circulan por la red hasta que alguien te las comenta. Hoy me han descubierto una página realmente impagable, una de esas joyas que estarías removiendo hasta que el estómago te dijera basta por la risa. Esta página se llama "El Hematocrítico de Arte" y es muy recomendable. Creo que mi concepto del arte Clásico cambiará para siempre después de ver esta página. Un consejo, id pulsando donde pone "older" que la cosa es larga. No cuento lo que hay, recomiendo entrar y disfrutarla. Hay comentarios en castellano y comentarios en otros idiomas; conviene leerlos todos. El enlace a esta página es:

http://hematocritico.tumblr.com/