Aquest bloc no preten sentar càtedra en cap concepte, només vull anar experssant la meva manera de veure les diverses representacions gràfiques, pròpies i alienes. Bàsicament em centraré en la fotografia ja que és del que puc defensar-me millor però hi aniran sortint altres tipus d'opinions (pintura, disseny, còmic...).

M'agradaria molt poder crear discussions constructives ja que, com a no professional de cap tema, puc treure molt de profit de les opinions dels demés (encara que pensin que no en saben prou com per a opinar, excusa que no serveix ja que jo tampoc hi entenc).



_________________________________________________



Este blog no pretende sentar cátedra en ningún concepto, sólo quiero ir expresando mi manera de ver las diversas representaciones gráficas, propias y ajenas. Básicamente me centraré en la fotografía ya que es lo que puedo defenderme mejor pero irán saliendo otros tipos de opiniones (pintura, diseño, cómic ...).

Me gustaría mucho poder crear discusiones constructivas ya que, como no profesional de ningún tema, puedo sacar mucho provecho de las opiniones de los demás (aunque piensen que no saben lo suficiente como para opinar, excusa que no sirve ya que yo tampoco entiendo).


divendres, 25 de febrer del 2011

Caudillo por la Guasa de Dios - La imatge al servei de la política

En anteriors posts havia comentat la iconografia associada a polítics com els germans Kennedy o al Che Guevara i com amb una imatge molt concreta es transmetia la idea del personatge que es volia donar. Ara volia posar una que em sembla que es comenta sola:
____________________________________

En anteriores posts había comentado la iconografía asociada a políticos como los hermanos Kennedy o al Che Guevara y como con una imagen muy concreta se transmitía la idea del personaje que se quería dar. Ahora quería poner una que me parece que se comenta sola:





Bé, amb una gràcia poc subtil, el "Sant" vestit adientment per a començar la creuada és venerat pels grups que l'han fet pujar mentre entra en contacte amb els éssers superiors del Cel que és allà on pertany... i que no torni, si us plau!
_________________________________________

Bueno, con una gracia poco sutil, el "Santo" vestido adecuadamente para comenzar la cruzada es venerado por los grupos que la han hecho subir mientras entra en contacto con los seres superiores del Cielo que es allí donde pertenece ... y que no vuelva, por favor!

El barri llatí de París 2009


Aquest quadre el vaig pintar fa un parell d'anys. A la meva dona no li acaba d'agradar massa però a mi, sí, és dels pocs que he fet que m'agraden més.
___________________________________________

Este cuadro lo pinté hace un par de años. A mi mujer no le acaba de gustar demasiado pero a , , es de los pocos que he hecho que me gustan más.