Aquest bloc no preten sentar càtedra en cap concepte, només vull anar experssant la meva manera de veure les diverses representacions gràfiques, pròpies i alienes. Bàsicament em centraré en la fotografia ja que és del que puc defensar-me millor però hi aniran sortint altres tipus d'opinions (pintura, disseny, còmic...).

M'agradaria molt poder crear discussions constructives ja que, com a no professional de cap tema, puc treure molt de profit de les opinions dels demés (encara que pensin que no en saben prou com per a opinar, excusa que no serveix ja que jo tampoc hi entenc).



_________________________________________________



Este blog no pretende sentar cátedra en ningún concepto, sólo quiero ir expresando mi manera de ver las diversas representaciones gráficas, propias y ajenas. Básicamente me centraré en la fotografía ya que es lo que puedo defenderme mejor pero irán saliendo otros tipos de opiniones (pintura, diseño, cómic ...).

Me gustaría mucho poder crear discusiones constructivas ya que, como no profesional de ningún tema, puedo sacar mucho provecho de las opiniones de los demás (aunque piensen que no saben lo suficiente como para opinar, excusa que no sirve ya que yo tampoco entiendo).


divendres, 8 de juliol del 2011

Festival Internacional de Música de Cantonigròs


Aquesta també la vaig presentar a concurs i, què voleu que us digui? M'agrada més que l'altra. De fet, penso que, posats a perpetrar un cartell amb una fotografia d'arxiu, penso que aquesta hi escauria més ja que es distingeix l'arquitectura del centre, els guarniments florals i, el que crec més important, no s'identifica la pandereta com a originària de cap lloc, fent-la universal.
________________________________________

Esta también la presenté a concurso y, qué queréis que os diga? Me gusta más que la otra. De hecho, pienso que, puestos a perpetrar un cartel con una fotografía de archivo, creo que ésta procedería más ya que se distingue la arquitectura del centro, los adornos florales y, lo que creo más importante, no se identifica la pandereta como originaria de ningún sitio, haciéndola universal.

Festival Internacional de Música de Cantonigròs

Tal i com comentava a l'entrada en al qual parlava de la imatge gràfica del Festival, hi ha un element identificatiu ignorat als cartells i que, pot agradar o no, penso que hauria de ser comú en qualsevol imatge promocional. Com he dit sovint, aquí no penso sentar cap càtedra i que "doctores tiene la iglesia" però penso que una de les funcions del disseny gràfic ha de ser que el receptor del missatge no hagi de llegir el text per a identificar l'emissor.
_______________________________________

Tal y como comentaba a la entrada en el que hablaba de la imagen gráfica del Festival, hay un elemento identificativo ignorado los carteles y que, puede gustar o no, pienso que debería ser común en cualquier imagen promocional. Como he dicho a menudo, aquí no pienso sentar cátedra y que "doctores tiene la iglesia" pero pienso que una de las funciones del diseño gráfico debe ser que el receptor del mensaje no tenga que leer el texto para identificar el emisor.