Aquest bloc no preten sentar càtedra en cap concepte, només vull anar experssant la meva manera de veure les diverses representacions gràfiques, pròpies i alienes. Bàsicament em centraré en la fotografia ja que és del que puc defensar-me millor però hi aniran sortint altres tipus d'opinions (pintura, disseny, còmic...).

M'agradaria molt poder crear discussions constructives ja que, com a no professional de cap tema, puc treure molt de profit de les opinions dels demés (encara que pensin que no en saben prou com per a opinar, excusa que no serveix ja que jo tampoc hi entenc).



_________________________________________________



Este blog no pretende sentar cátedra en ningún concepto, sólo quiero ir expresando mi manera de ver las diversas representaciones gráficas, propias y ajenas. Básicamente me centraré en la fotografía ya que es lo que puedo defenderme mejor pero irán saliendo otros tipos de opiniones (pintura, diseño, cómic ...).

Me gustaría mucho poder crear discusiones constructivas ya que, como no profesional de ningún tema, puedo sacar mucho provecho de las opiniones de los demás (aunque piensen que no saben lo suficiente como para opinar, excusa que no sirve ya que yo tampoco entiendo).


dimecres, 7 de març del 2012

Entrenaments al Circuit de Catalunya (3)

Abeltx. Un bloc que cal veure

Sense que serveixi de precedent (ni norma) volia fer una mica de promoció del bloc dedicat a la fotografia d'un amic meu. Es tracta d'Abeltx. Què té de diferent aquest bloc respecte d'altres de semblants? De moment és ben diferent del meu. Així com jo valoro més les situacions "trobades" i agafades sobre la marxa, Abeltx busca el control absolut sobre l'objecte (habitualment, no sempre). Algunes semblen fetes en un estudi professional però el que realment fa és muntar-se un tinglado en plan Macgyver on aconsegueix (amb bastant èxit) crear unes imatges que poden fer entendre l'estar fetes en un entorn molt més elaborat. Quan has seguit la seva evolució, fotografiant petits objectes sobre una vitroceràmica fins els retrats o els intents de control sobre la direcció del fum endevines que, per poc que es sofistiqui i es vengui, pot tenir una sortida professional gens dolenta.
________________________________________

Sin que sirva de precedente (ni norma) quería hacer un poco de promoción del blog dedicado a la fotografía de un amigo mío. Se trata de Abeltx. ¿Qué tiene de diferente este blog respecto de otros similares? De momento es muy diferente del mío. Así como yo valoro más las situaciones "encontradas" y cogidas sobre la marcha, Abeltx busca el control absoluto sobre el objeto (habitualmente, no siempre). Algunas parecen hechas en un estudio profesional pero lo que realmente hace es montarse un tinglado en plan MacGyver donde consigue (con bastante éxito) crear unas imágenes que pueden hacer entender el estar hechas en un entorno mucho más elaborado. Cuando has seguido su evolución, fotografiando pequeños objetos sobre una vitrocerámica hasta los retratos o los intentos de control sobre la dirección del humo adivinas que, a poco que se sofistiquen y se venda, puede tener una salida profesional nada mala.