Aquest bloc no preten sentar càtedra en cap concepte, només vull anar experssant la meva manera de veure les diverses representacions gràfiques, pròpies i alienes. Bàsicament em centraré en la fotografia ja que és del que puc defensar-me millor però hi aniran sortint altres tipus d'opinions (pintura, disseny, còmic...).

M'agradaria molt poder crear discussions constructives ja que, com a no professional de cap tema, puc treure molt de profit de les opinions dels demés (encara que pensin que no en saben prou com per a opinar, excusa que no serveix ja que jo tampoc hi entenc).



_________________________________________________



Este blog no pretende sentar cátedra en ningún concepto, sólo quiero ir expresando mi manera de ver las diversas representaciones gráficas, propias y ajenas. Básicamente me centraré en la fotografía ya que es lo que puedo defenderme mejor pero irán saliendo otros tipos de opiniones (pintura, diseño, cómic ...).

Me gustaría mucho poder crear discusiones constructivas ya que, como no profesional de ningún tema, puedo sacar mucho provecho de las opiniones de los demás (aunque piensen que no saben lo suficiente como para opinar, excusa que no sirve ya que yo tampoco entiendo).


divendres, 11 de novembre del 2011

Anàlisi d'un cartell electoral: Duran i Lleida (CiU)


Reconec que el primer cop que el vaig veure em va fer molta por. Suposo que la seva intenció és que veguem els dos polítics mirant al futur, un futur on l'únic decorat és Catalunya. Les expressions són serenes i tranquil·les i que no duen mala intenció però... em va fer por. Jo tenia entès que David Madí ja no estava com a cap de campanya però el seu successor ha anat més lluny del que hauria arribat Madí malgrat se l'hagués comparat en més d'una ocasió amb Goebbels. Ho sento, però el disseny m'ha recordat immediatament a d'altres d'unes altres èpoques on la simbologia anava cap a un altre camí (o no, qui sap?). Sigui quina sigui la intenció, no em done massa bon rotllo.
_________________________________________

Reconozco que la primera vez que lo vi me hizo mucho miedo. Supongo que su intención es que veamos los dos políticos mirando al futuro, un futuro donde el único decorado es Cataluña. Las expresiones son serenas y tranquilas y que no llevan mala intención pero ... me dio miedo. Yo tenía entendido que David Madí ya no estaba como jefe de campaña pero su sucesor ha ido más lejos de lo que habría llegado Madí pesar se le hubiera comparado en más de una ocasión con Goebbels. Lo siento, pero el diseño me ha recordado inmediatamente a otros de otras épocas donde la simbología iba hacia otro camino (o no, quién sabe?). Sea cual sea la intención, no me demasiado buen rollo.



Hora blava a Barcelona - Fotos fetes amb el mòbil (3)