Aquest bloc no preten sentar càtedra en cap concepte, només vull anar experssant la meva manera de veure les diverses representacions gràfiques, pròpies i alienes. Bàsicament em centraré en la fotografia ja que és del que puc defensar-me millor però hi aniran sortint altres tipus d'opinions (pintura, disseny, còmic...).

M'agradaria molt poder crear discussions constructives ja que, com a no professional de cap tema, puc treure molt de profit de les opinions dels demés (encara que pensin que no en saben prou com per a opinar, excusa que no serveix ja que jo tampoc hi entenc).



_________________________________________________



Este blog no pretende sentar cátedra en ningún concepto, sólo quiero ir expresando mi manera de ver las diversas representaciones gráficas, propias y ajenas. Básicamente me centraré en la fotografía ya que es lo que puedo defenderme mejor pero irán saliendo otros tipos de opiniones (pintura, diseño, cómic ...).

Me gustaría mucho poder crear discusiones constructivas ya que, como no profesional de ningún tema, puedo sacar mucho provecho de las opiniones de los demás (aunque piensen que no saben lo suficiente como para opinar, excusa que no sirve ya que yo tampoco entiendo).


dimarts, 15 de març del 2011

Londres 2011






De vegades hi ha fotos que, encara que t'hi posis en plan professional, mai no surten com voldries i, d'altres que les esborraries per no omplir disc dur, resulta que són les bones. Per exemple aquesta que vaig fer al mercat de Camden. Per a entendre-la primer explicaré la forma en la que porto la càmera; la he carretejada, al llarg de la meva vida, de moltes materes (penjada del coll, agafant-la per l'objectiu, en bandolera, etc) però ara, des de fa ja algun temps, em lligo la dragonera al canyell i la porto a la mà. Bé, fent això, de tant en tant llenço alguna foto que veig sobre la marxa i que, per al raó que sigui, no paro a mirar-la bé. Poden quedar de moltes maneres, tortes, mogudes, desenfocades o, senzillament, que no surt res del que volies. En aquest cas, m'ha sortit una escena una mica sugerent. L'he passada pel "laboratori", l'he maquillada i he tallat objectes que em feien nosa. Resultat final: una foto, i perdoneu la immodèstia, molt bona.
__________________________________________

A veces hay fotos que, aunque te pongas en plan profesional, nunca salen como quisieras y, otras que las borrarías para no llenar disco duro, resulta que son las buenas. Por ejemplo ésta que hice en el mercado de Camden. Para entenderla primero explicaré la forma en la que llevo la cámara, la he acarreada, a lo largo de mi vida, de muchas maneras (colgada del cuello, cogiéndola por el objetivo, en bandolera, etc) pero ahora , desde hace ya algún tiempo, me ato la dragonera a la muñeca y la llevo en la mano. Bueno, haciendo esto, de vez en cuando tiro alguna foto que veo sobre la marcha y que, por el razón que sea, no paro a mirarla bien. Pueden quedar de muchas maneras, torcidas, movidas, desenfocadas o, sencillamente, que no sale nada de lo que querías. En este caso, me ha salido una escena un poco sugerente. La he pasado por el "laboratorio", la he maquillada y he cortado objetos que me estorbaban. Resultado final: una foto, y perdonad la inmodestia, muy buena.