Aquest bloc no preten sentar càtedra en cap concepte, només vull anar experssant la meva manera de veure les diverses representacions gràfiques, pròpies i alienes. Bàsicament em centraré en la fotografia ja que és del que puc defensar-me millor però hi aniran sortint altres tipus d'opinions (pintura, disseny, còmic...).

M'agradaria molt poder crear discussions constructives ja que, com a no professional de cap tema, puc treure molt de profit de les opinions dels demés (encara que pensin que no en saben prou com per a opinar, excusa que no serveix ja que jo tampoc hi entenc).



_________________________________________________



Este blog no pretende sentar cátedra en ningún concepto, sólo quiero ir expresando mi manera de ver las diversas representaciones gráficas, propias y ajenas. Básicamente me centraré en la fotografía ya que es lo que puedo defenderme mejor pero irán saliendo otros tipos de opiniones (pintura, diseño, cómic ...).

Me gustaría mucho poder crear discusiones constructivas ya que, como no profesional de ningún tema, puedo sacar mucho provecho de las opiniones de los demás (aunque piensen que no saben lo suficiente como para opinar, excusa que no sirve ya que yo tampoco entiendo).


dilluns, 6 de juny del 2011

Londres 1992






Avui he decidit desenterrar una de les meves fotos preferides de les que faig fer fa molts anys. El que té aquesta foto és l'expressivitat. No és una foto normal del Big Ben, és una foto d'uns turistes japonesos fent-se una foto mentre un home que va a la feina (o està treballant) es gira sense perdre el pas. Actualment seria impossible de fer per la quantitat de turistes que hi ha cada dia en aquest pont. He de confessar que el fer fotos de gent fent fotos no és una idea meva, està copiada de Cartier-Bresson (salvant distàncies i, perdó, ho escric d'empeus).
__________________________________________

Hoy he decidido desenterrar una de mis fotos favoritas de las que hice hace muchos años. Lo que tiene esta foto es la expresividad. No es una foto normal del Big Ben, es una foto de unos turistas japoneses haciéndose una foto mientras un hombre que va al trabajo (o está trabajando) se gira sin perder el paso. Actualmente sería imposible de hacer por la cantidad de turistas que hay cada día en este puente. Tengo que confesar que el hacer fotos de gente haciendo fotos no es una idea mía, está copiada de Cartier-Bresson (salvando distancias y, perdón, lo escribo de pie).

Fotos del Gran Premi de Catalunya 2011 de motociclisme

Estant fix en un lloc del circuit, envoltat de tot el públic és difícil fer grans fotos. Aquest és el primer cop que en faig de motos (ja n'havia fet de Formula 1) i, les que són de manera convencional com aquestes dónen poc de sí més que el que he fet. El proper cop que hi vagi intentaré buscar punts de vista més originals.
__________________________________________

Estando fijo en un lugar del circuito, rodeado de todo el público es difícil hacer grandes fotos. Este es la primera vez que hago de motos (ya había hecho de Formula 1) y, las que son de forma convencional como estas dan poco de más que lo que he hecho. La próxima vez que vaya intentaré buscar puntos de vista más originales.